Nazywam się Monika Becher Czajka.
Ukończyłam studia magisterskie w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Kielcach na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna, podyplomowe studium logopedii i glottodydaktyki na Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz zarządzanie oświatą na Uniwersytecie Warszawskim.
Ponadto posiadam licencję Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli Moden z zakresu studiów glottodydaktycznych dzięki którym mam odpowiednią wiedzę i umiejętności do posługiwania się programem wychowania językowego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym opracowanym przez profesora Bronisława Rocławskiego.
Dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel, dyrektor przedszkola i jako terapeuta daje mi możliwość szczególnie głębokiego spojrzenia na przyczyny problemów dziecka w zakresie jego funkcjonowania poznawczego i społecznego w środowisku przedszkolnym, szkolnym oraz domowym.
W 2022 roku zdobyłam licencję terapeuty neurorozwojowego wydaną przez Instytut Psychologii Neurofizjologicznej INPP Polska i z wielką pasją podchodzę do diagnozy i terapii związanej ze stymulacją i hamowaniem odruchów pierwotnych. Zachęcam do niej szczególnie tych rodziców, którzy zauważają trudności w codziennym funkcjonowaniu swojego dziecka i którzy mają poczucie, że inne dotychczasowe terapie nie przyniosły pożądanych efektów.
Uważam, że warto spojrzeć na dziecko i jego bliskie otoczenie w różnych kontekstach i znaleźć klucz do osiągnięcia terapeutycznego sukcesu całej rodziny.
Monika Becher-Czajka